onsdag 13 februari 2008

Tisdagen

Jag var & fikade igår och lyssnade på en del bröllopsplaner. Kul sällskap och dessutom skjuts hem. Tack för det!

När jag kom hem tänkte jag börja kolla på Scrubs, men bestämde mig för att avvakta till senare. I kväll kanske, är gräsänka igen då.

Jag började också läsa en ny bok igen som jag fick när jag fyllde år. Har sparat den lite för att dra ut på det roliga. Nu har jag i alla fall börjat läsaden, Mästaren och Margarita. Jag och en kollega ska se pjäsen i mars, och det kan nog vara bra att ha grunden klar för sig.

2 kommentarer:

  1. Jag ska boka biljetter till Stadsteatern och se den här nästa vecka! Har längtat länge!

    SvaraRadera
  2. Ja, jag såg i DN att de fick ganska bra recensioner också. Det blir nog roligt att se den!

    SvaraRadera