måndag 25 februari 2008

Tillbaka...

En helg utan bra uppkoppling kan vara ganska avkopplande. Jag har dock kollat in hela säsong 1 av Scrubs under helgen, nu måste jag börja kolla på säsong 2.

Jag gillar verkligen doktor Cox i serien. Förmodligen av samma anledning som jag gillar doktor House. Bitska, sura äldre herrar med ett hjärta av guld dolt någonstans djupt inne.

Jag skrev ett inlägg på datorn som jag lånade med mig från jobbet, men det försvann. Det skrevs i alla fall strax innan jag fick veta att tåget inte alls skulle gå non-stop till Uddevalla som det var meningen att det skulle göra. Nej, på grund av storm, strömavbrott och alltings allmänna djävlighet fick vi åka buss från Herrljunga. En extra timmes resväg. Som tur var var det direktbuss, men i alla fall.

Maken var i alla fall gullig nog att sms:a mig ställningen och slutresultatet i På spåret. Favoriten vann! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar