måndag 25 februari 2008

Du är en doft, du är ett ljud, du är en färg...

Apropå det bästa med årets melodifestival - Björn Gustavsson. Hyfsat otippat och fruktansvärt roligt. Det näst bästa i fredags var för övrigt BWO. jag gillar dem otroligt mycket. Låten lät som ABBA & Rolinski är förmodligen den vackraste man jag någonsin sett - Sorry Maken!



Du är en blick och den är mörk och den är varm

Och jag vill dansa med din midja i min arm

Du är doften av viol

Du är restskatten från ifjol

Du är en helt fantastisk tjej

Du är Beatles och Leila K


Du är glad och elegant

du är laktosintolerant

Du är strösslet på en glass

Du är det roliga i hasch


Jag kan diska, laga mat, vara i tid och är aldrig sen

Och jag tycker det är jättekul att lyssna på problem


Du är en doft

Du är ett ljud

Du är en färg

Den här sången är till dig Carina Berg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar