fredag 22 februari 2008

Fredagstankar...

Hyfsat låg idag. Vi var ute med jobbet i onsdags och det blev en del vin. Lägg till det att jag tydligen blivit smittad med en monsterförkylning av kompisars barn. Gissa hur jag kände mig i går? Det är lite bättre idag, men nu kommer ju förkylningen med full kraft. Ick!

Åker bort i helgen, så jag kommer nog inte att skriva något här förrän på måndag, typ. Dit jag ska finns knappt Internet, utom möjligtvis på bild... ;-)

Ska åka tåg idag, i 3½ timme. Jag ska försöka tillbringa den tiden med att se lite på film och kanske t o m jobba lite. Jag blir ganska lätt uttråkad på tåg om jag åker solo, men det kanske blir bra den här gången. Annars finns ju alltid restaurangvagnen.

Jag kommer att missa början av finalprogrammet På spåret, men jag hoppas att det ändå fortfarande är spännande* när jag börjar kolla. Och att Johan Wester vinner.

*Och ja, det programmet kan faktiskt vara spännande. Jag tycker om det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar