tisdag 11 september 2007

Äntligen ett bra skäl att köpa Expressen. Då får du nämligen köpa en bok för inte allt för många kronor (typ, 50-60:-). Min favoritbok under den här tiden är nog Stolthet och fördom (23 oktober), men det finns flera böcker som jag ska passa på att införliva i samlingen hemma.
  • Möss och människor
  • Nässlorna blomma
  • Kallocain
  • Döden i Venedig
  • Främlingen
  • Älskaren
  • Måna är död
  • To kill a Mockingbird (Dödssynden) Jag har sett filmen, men inte läst boken ännu. Dags nu.
  • En förlorad värld

Hela listan hittar du för övrigt här. Men vad väntar du på? Ut och skaffa Hemsöborna! Tidningen har ett test om Strindberg också. Jag drog ihop 11/16, med lite flax.

1 kommentar:

  1. Hihi, det var väl bra att du blev Monica, att kunna städa (ordentligt) är alltid bra att kunna. Hehe. Jag blev ju Ross. Får försöka leva med min "nördighet"...

    SvaraRadera