söndag 16 september 2007

I går var då äntligen dagen inne. Jag & Maken var på Chinateatern (Jag struntar rätt rejält i att de särskriver sitt namn. Det är fel!) och såg Pablo Franscisco. Djäklar så bra han är! Försnack av Janne Vesterlund & Hasse Brontén (Grymt bra f ö. Kolla in honom!). sedan kom två amerikanska kilar, varav den andre var riktigt bra, Flip Schultz. Han körde några rätt roliga saker om skeppet Vasa bland annat.

Sen var det Pablo-time... Även om jag inte fattar varför man körde en 15-minuterspaus innan han gick på scen.

Jag skrattade så att jag grät. Jag kan dock säga att Little Tortilla Boy börjar bli lite uttjatad nu. Det var kul när han drev med American Idol, i synnerhet Sanyaya. Och hans snack om death metal. Hysteriskt!



Pablo & Flip gjorde den här också. Den kan vara seg att ladda, men kul:

4 kommentarer:

  1. Min sambo var också där - han älskade det!

    SvaraRadera
  2. Det verkar bli en tradition nu. De var här förra året och i år. Jag läste på Flips hemsida att de kommer tillbaka nästa år. I så fall är det bara att jubla & ställa sig i kö. Då tycker jag att du ska gå med också, förresten...:)

    SvaraRadera
  3. Kul kväll tycker jag med. Flip var bäst. Polisen är kul, har sett honom tidigare. Han har en bra blogg: www.hahahasse.blogs.com
    Den tredje amerikanen var skum!

    SvaraRadera
  4. Visst var han? Jag var inte alls impad av honom. Hasse var jätterolig. Jag ska spana in hans sida direkt. Tack för tipset!

    SvaraRadera