torsdag 20 september 2007

Man har börjat publicera bilder från nya Sex and the City-filmen som ska komma ut nästa år. Klänningen till vänster här vill jag ha. Helst med SJP:s figur också, men jag är villig att bara ha klänningen. Riktigt snygg, både färg och mönster.

Det har även kommit ut lite kort på henne & Mr Big. Me like. De är faktiskt ett riktigt tjusigt par. Sorry A1*, men det är så här det ska vara.

Slutligen: Den snyggaste klänning som någonsin burits i Sex in the City, nämligen när de befinner sig i Paris. Vacker!


*Hon är fortfarande fast i säsong 3, typ, med Aidan. Näst bäst, men lik förbaskat tvåa...

2 kommentarer:

  1. Javisst tycker jag om Aidan men Berger är också en favorit. Nån av dom, inte Big tycker jag! Men hellre Big än ryssen!

    SvaraRadera
  2. Så skönt att det är någon du gillar mindre än Big då'rå... Vad hette musikstycket som ryssen skapade nu igen? "Kvinnan med de lysande ögonen"? Be mig inte skriva det på franska, sil vous plait. Typ. :)

    SvaraRadera