tisdag 25 september 2007

Jobb, jobb, jobb... Måndagar är alltid stressigast, och jag borde ha lärt mig. Just nu har jag ganska många elever, och jag vill rätta av så mycket som möjligt redan på måndagen. I går blev det dock inte så, men jag rättade av riktigt bra idag. Sedan var vi på Pontus by the sea. Helt OK mat, men kanske inte värt det priset som vi betalade...

Sedan gick några av oss på Akkurat och drack öl. Jag åkte hem ganska tidigt, och nu är jag här. Trött, men redo för en ny arbetsdag. Vilken dag som helst. :)

Måste städa i morgon. Två av syskonbarnen kommer upp med sina respektive på fredag och det behöver göras i ordning. Jag måste dessutom till Stadsbiblioteket.

Jag & Maken började se Bloody Sunday i går kväll. Den verkar riktigt bra, men vi blev trötta och pausade. Det är cirka 40 minuter kvar på filmen och vi ser klart i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar