torsdag 6 september 2007

Min brorsdotter, E, säljer jultidningar i år igen. Känn ingen press... Jag har fått ett par länkar och det finns väl några saker jag kan tänka mig. Det är bara tråkigt att det är samma saker i de där katalogerna år efter år. Jag köpte en bok om pajer förra året, i år heter den Smulpajer. Lite annorlunda, men ändå inte.

Förra året köpte jag i alla fall Walk the line. Skönt att stödja släkten och samtidigt få tag i en riktigt bra film. Och E? Jag tror att hon fick en bergssprängare som säljbonus. När jag sålde jultidningar på 80-talet fick jag ihop till en glassmaskin. Stackars mina föräldrar, min faster & mina syskon som fick köpa en massa skräp... Jag sålde bara under ett år tror jag, tröttnade sedan.

I år ska jag köpa julalbumen av Nemi, Pondus & Larson. Kanske också Rocky 12, men jag har missat några av de tidigare albumen. Vi får se. Kanske också citatmagneter om inte Maken ser listan först. Tydligen har vi för många magneter på kylskåpet...)

Ett av förlagen säljer Nina Frisk också. Jag har inte sett den ännu. Är den värd att köpa?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar