torsdag 20 december 2012

Torsdag

Näst sista dagen före jullovet. Idag var det pysseldag med klassen, så det var ganska lugnt. Jag tillbringade en stor del av dagen med att hjälpa till att färglägga en väggmålning som kollegan fixat. Den blir toksnygg!

Nu sitter jag på ett café och väntar på J&M. Snart ska vi äta en tidig middag och sedan se Paria på Brunnsgatan fyra. Det ska bli jättekul att äntligen se honom live, har inte gjort det tidigare.

Det enda minus jag kan tänka mig är att jag har hur ont som helst i fötterna. Jag älskar mina stövletter, men de utövar just nu ett utdraget mord på mina trampdynor. :)


2 kommentarer:

  1. Men... nu blir jag sådär avundsjuk igen! Jag vill se aaaaaallt du ser :)

    SvaraRadera
  2. Om du får möjlighet - se den. Det är en upplevelse att se Flinck live. :-)

    SvaraRadera