lördag 8 december 2012

Man lär sig något nytt varje dag...

...Det är sant. Bara nu i kväll har jag faktiskt lärt mig flera saker.
A)
Aluminium är ett bra material för långsam kokning, men det ger längre uppkokningstider.

Använd kokkärl av rostfritt stål om du vill koka något snabbt


B) Jag använder tydligen en aluminiumkastrull för att koka äggen till våra tacos. Det tar en evighet.

C) I morgon ska jag försöka hinna komma till en affär och köpa en liten rostfri kastrull.

Hälsningar,
Hon som väntat på tacos i 35 minuter nu

2 kommentarer:

  1. Ägg till tacos?? Det var något nytt jag inte hört innan.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hade aldrig heller hört talas om det innan en kompis (hej, A1!) introducerade det hos oss. Det blir en riktigt bra kombination med hackat ägg.

      Radera