tisdag 25 december 2012

Ljus i granen.

Juldagen. En dag för lugn och ro. Eller snarare... En dag för hysteriskt byggande av diverse julklapps-LEGObyggsatser. Maken har byggt Batman medan jag byggt Star Wars.

Dessutom har vi varit inne i stan och träffat en av mina bästa vänner från gymnasiet. Vi brukar träffas när vi båda är hemma och eftersom han åker hem i morgon fick det bli idag.

Det enda stället som verkade vara öppet var Coop, så vi fikade där. Sedan passade vi på att gå in och handla i affären. Jag köpte t ex nya julgransljus till mammas gran och julgranprydnader till nästa år hemma. De reade ut det till halva priset.





Jag tog kort på godisbordet igår, innan alla kom. Med tanke på att 2/3 av det är borta nu så verkar det ha varit lyckat. :-)


Nu är min plan att ta det lugnt resten av kvällen. Men vi får se hur det går med det...

2 kommentarer: