lördag 22 december 2012

Fredag - avslutning, nyfixad i håret och saffranskola i kylen. Och ingen undergång i sikte

Snabb anteckning, det är verkligen dags att sova. Avslutningen idag i skolan var riktigt bra, det finns många talanger där. Nu ser jag fram emot två veckors jullov.

Håret blev bra, skönt att ha det fixat inför julen. Det blev lite väl många timmar i Bromma blocks bara. Pojkarna var ganska möra på slutet.

Och, ja, jag har gjort saffranskola. Jag tog receptet på vaniljkola och tillsatte ett kuvert saffran. Vet inte vad det är, men det blev inte helt bra. Inte nöjd.

I morgon/senare idag blir det en intensiv förmiddag. Städning, packning o s v för hela slanten. Därför är det dags för mig att sova nu. Ni hänger väl med på julfirande på Bästkusten? :)

2 kommentarer:

  1. Här blir det jul i Singapore, nyår i Kuala Lumpur & sen Bali, så jag får nog följa julfirande i efterhand. God jul!

    SvaraRadera
  2. Oh. Det hade ju också varit nice. :-) Ha en jätteskön resa! Och god jul!

    SvaraRadera