måndag 3 december 2012

Det *är* något fel på min telefon...

Jag tittade på min telefon och såg denna batteribild:


Sekunden senare stänger den av sig p g a dött batteri. Say what?!

Som tur är kan jag ladda upp den med datorn, men allvarligt - vad är det för fel? Är det för kallt? Jag har ett svagt minne av att det här hänt tidigare vintrar också, men är inte säker.

En mer positiv sak: Maken ringde och nu har vi en - fungerande -
spishäll i köket! Dock inget rinnande vatten ännu, så det blir takeaway idag också. Men i alla fall... :-)

2 kommentarer:

  1. Det kan vara för kallt, ajfån tål inte kyla.

    Det kan också vara att den laddar ner nåt program, fast du inte ser det! Kolla upp så du inte håller på med nåt som du inte styr över. Min man råkade ut för det också.... Rätt irriterande...

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Får kolla upp det där med program, låter läskigt. Annars är det ju synd att ha en telefon som inte klarar svenska vintrar... :-)

    SvaraRadera