tisdag 6 december 2011

Pysseldag

Vi har alltså bakat pepparkakor, dekorerat tidigare nämnda kakor och även ätit en del av dem. Dessutom har jag förberett en del fönsterfärgsmålningar som vi ska jobba med i morgon kväll.

Maken tog med dem ut på en kvällspromenad när jag gick på styrelsemöte. De gillar snö, enligt egen utsago. Undrar om detta håller i sig när det finns mer än lite puder på marken. Tror det, P1 pratar om att han vill åka skidor.

I morgon ska jag och Maken träffa psykologen för hennes utvärdering av P1. Sedan ska jag och Pusselbitarna in till stan och Spira. Var tvungen att boka om logopedbesöket, det blir på torsdag istället.

Nu har jag och Maken kollat på ett par avsnitt av MasterChef USA och lyssnar lite på julsånger innan det är dags att sova. Lugnt och skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar