onsdag 8 april 2009

Onsdag- Ledig!

...eller snarare - ledig från och med torsdag. Vi åker på roadtrip till Västkusten och kommer tillbaka på söndag, typ. Eventuella uppdateringar kommer att ske via mobilen.

Har glömt berätta om de senaste filmerna jag sett. I söndags såg jag - ännu en gång - Roxanne med Steve Martin. Älskar den filmen. En av de bästa filmer jag vet med honom. Maken gillar Chevy Chase, jag gillar Steve Martin.

Dessutom såg jag - äntligen - Spirited away. Underbart välgjord! En liten flicka som kommer på villovägar när hennes föräldrar är för nyfikna och glupska.

Jag såg den med J och hennes barn och det var nog bra. Emellanåt tyckte jag att det var lite för läskig för så pass små barn, men då kunde ju inte jag visa mig rädd heller. :)

Läs även andra bloggares åsikter om ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar