fredag 24 april 2009

Vårväder.


Underbar dag idag. Jag kompade ut vid klockan ett och tog en promenad med J och lilla T. Vi gick från Södra station och in till Åhléns City. Riktigt varmt och skönt. I Gamla stan passade vi på att gå in på Kåkbrinken och köpte två kulor Ben & Jerry's, så gott!

Därefter åkte jag till Solna för att få massage på Hälsoteket. Det var tydligen elever som övade sig på oss. Hur som helst var det skönt, mina axlar är inte lika ömma längre.

Från till nu har jag sedan suttit på Lewinsky's vid St Eriksplan och pratat med V. Det blev som vanligt mycket filmsnack, kul!

Nu, hem och se efter hur massakrerad och rånad min figur i Mafia wars blivit. Straffet för att jag inte varit på Facebook på flera timmar. Corny, jag vet, men det är lite kul ändå.

2 kommentarer:

  1. Det låter jättehärligt och vilken fin bild!

    Strosa i solsken, fika och få massage - en perfekt kombo!

    Jag har också klarat av det där i dag i Västerås. Bara massagen saknas :(

    SvaraRadera
  2. Ja, det var en skön dag. Jag kände mig lite skyldig när jag gick från jobbet, men det var underbart på samma gång. :)

    SvaraRadera