fredag 3 april 2009

Kulturfyran: Kulturfyretips

Veckans kulturfyra är lite annorlunda:
Jag skulle vilja ha lite kulturfyretips av er den här gången. Bland annat.
Här är frågorna:
1. Hur många frågor och utmaningar, som Kulturfyran och olika bilduppgifter som Utan Ord hos Pumans dotter och Tisdagstema brukar du hänga på?
Jag försöker att hänga med Kulturfyran varje vecka. Annars blir det inte så mycket.
2. Vad tycker du är roligast att svara på för slags frågor?
Svårt att säga. Jag gillar inte alltid sådana här frågor dock... Klassiska "Vad tycker du om"-frågor gillar jag.
3. Har du något förslag på någon Kulturfyra?
Lite svårt att säga, det finns en anledning till att jag mest svarar på sådana här frågor och inte ställer dem själv. Jag skulle spinna vidare på temat film eller böcker dock. Shit, vilken dålig fantasi jag har. Jag skyller lite på att klockan nästan är 23 på en fredagskväll och att jag är utarbetad efter en sjukt jobbig vecka...
4. Vilken kultur betyder mest för dig? Böcker? Film? Bild? Bloggar? Musik?
Film och böcker tror jag. Teater kommer rätt högt upp också och även musik. Nej, jag gillar det mesta... :)


Läs även andra bloggares åsikter om

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar