måndag 28 maj 2007

Untitled

Den här veckan kommer att bli en sån där jobbig vecka. Jag har jättemycket att göra på jobbet och jag vet inte riktigt hur allt ska komma i ordning. Det finns egentligen bara en sak som jag vill göra den här veckan. Eller, faktiskt två.

1) Jag vill se Magnus Betnér på Boulevardteatern på fredag. Jag har hört så mycket om showen & jag gillar verkligen det han gör. Jag vill se honom live. "Inget är heligt" - Bra. det är något sådant jag är ute efter just nu. Jag såg några riktigt schyssta tshirts i hans webbaffär också.

2) Jag vill se Pirates III. Maken verkar inte vara pigg på att se den tyvärr. Han sa något om att tvåan hade varit för bombastisk och att han inte orkade se en uppföljare som förmodligen är ännu värre. Dessutom ska den även vara för lång, enligt honom. Så jag kommer förmodligen att se den med J&M istället. Sedan får väl Maken gå med, om han skulle ha lust.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar