lördag 26 maj 2007

OK. Jag ska skriva om resan till New York. Vilken dag som helst. Jag kan t om lägga upp någon bild. Jag hinner dock inte idag. Jag har varit på konferens med jobbet i Umeå ett par dagar och ligger efter med allt att göra här hemma. Om ett par timmar ska jag dessutom befinna mig inne i stan för att hjälpa till med lite jobbsaker. Annan dag således. Kanske i morgon?

Det jag kan skriva nu är jag & J såg Shrek III. Kul film. Puss-in-boots är som vanligt söt. Och tjejtjusare... Justin Timberlake är ju en av rösterna och det roligaste med det var förmodligen att vi såg en kille på flyget hem som var sjukt lik hans figur i filmen.

Jag tyckte om filmen. Vi läste några recensioner i NY som inte var så positiva, men vi gillade den båda två. Många roliga referenser till andra saker och så. Se den. 31 augusti kommer den till Sverige. Mysko att den kommer hit så sent. I vanliga fall brukar vi ju få hit filmerna samma vecka. Som Pirates-filmen. Förhoppningsvis ska vi se den i morgon. Vill se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar