måndag 7 maj 2007

Puckon på nätet

I Expressen berättar nån Thomas om nätmobbning. Om det hade funnits en bild på denne anonyme kommenterare hade bildtexten kunnat vara "Ett puckos bekännelser". Han menar alltså att Internet, hela Internet, ska innehålla saker som han gillar. Enbart.
Särskilt arg blir han på bloggar som han tycker är ointressanta.
– Folk tycker så jävla dumma saker. Jag blir så otroligt irriterad på alla som bloggar om att de väntat på bussen eller ätit fil till frukost. Det skrivs så mycket ointressant och jag vill att de ska veta vad jag tycker.
Jag hoppas att den här artikeln är påhittad. Jag vill nämligen inte tro att det finns såna personer lösa på nätet. Jag gillar inte allt som finns på Internet. Newsflash: Då går jag inte in på de sidorna! Ytterligare Kommentar: http://vet.hut.nu/?id=8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar