onsdag 30 maj 2007

Mr Potter och Mr Blomqvist


Jag har förhandsbeställt nya Harry Potter-boken nu. Den kommer ut den 21 juli och jag får den två dagar senare. Sista boken. Kan knappt vänta, samtidigt vill jag inte läsa ut den. Då är det ju slut.

Samma sak känner jag inför Luftslottet som spängdes. Jag har börjat läsa den nu, men vill inte läsa ut den. Samtidigt vill jag veta allt som kommer att hända i boken. Jag tror att den är bra.


Annars vill jag köpa Jan Stenmarks bok Storpack. Jag gillar verkligen kombinationen av hans texter tillsammans med bilderna.

.Jag länkar bara till Bokus här. Detta beror mer på att jag är lat och länkar till den sidan där jag redan är inne och mindre på att jag gillar dem extra mycket. Fast, de är rätt OK. Och man kan räkna MedMera-poäng.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar