onsdag 25 april 2007

Trött. Maken åker till USA i morgon och är borta till onsdag förmiddag. Har han packat ännu? Nej. Har han ens kommit hem ännu? Nix. Är det jag som kommer att få packa ner allt? Skull tro det.

Jag gick hem tidigare från jobbet idag. Det kändes som om jag suttit där en evighet och jag var tvungen att komma därifrån för att få andas. Visserligen var klockan över 17:30, så så tidigt var det inte. Men tidigt för att vara mig.

Ringde syster K på väg hem från jobbet, hon skulle ringa mig efter att de ätit klart. Det var 17:45 ca, så det är förmodligen 5-rättersmiddag ikväll.

I morgon är det lönedags! Yes, som jag har väntat. Även om jag ska shoppa en del i NY* så måste jag kolla efter en del saker här till helgen. Jeans, nya jympaskor, kanske några ballerinaskor... Det blir helt enkelt Kista Galleria till helgen. Jag är säkert ensam där ute...

*men jag vet inte vad, ännu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar