lördag 28 april 2007

De var och tittade på bilen och provkörde den. Jag lyckades nästan få oss att köra vilse vid Kallhäll, det där är inte mitt hood precis. De verkade gilla bilen, och det borde de. Det är min pärla. Om de ska ha bilen ska de bestämma sig idag och förmodligen också ta med sig den direkt. Typiskt att Maken är borta den här helgen... Det här var hans grej och nu blev det min istället.

M ringde mig i morse och ville ha mig till Kista galleria. Jag vet inte, måste väl hålla mig hemma om de ringer om bilen. Typiskt. Min springa-runt-och-kolla-i-affärer-helg försvinner för varje minut.

Jaja, sånt är livet. Det är i alla fall ganska schysst väder. Sol och lite moln. Jag tänkte nog fara till Plantagen sedan för att köpa lite grejer. Mer jord och en snygg utekruka.

Och på Svenska favoriter spelar de Indiedrottning med Orup. Det är en bra låt faktiskt. I bilen har jag enbart lyssnat på nya skivan med The Ark. Riktigt bra, för det mesta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar