lördag 21 april 2007

Helgen, så långt vi nu kommit.

Idag var det jättefint väder. Jag, Maken och A1 var ute och gick ganska länge. Det finns många fina hus här runt omkring. I halvtid av promenaden fikade vi. Dessutom gick jag med A1 när hon skulle åka hem till sig igen. Det blev ganska mycket gående idag faktiskt. Det känns skönt att ha rört på sig, men mitt knä gör lite ont.

Vi såg på film när vi kom hem efter långpromenaden, Stormbreaker. Perfekt film för att bara ligga och slappa till. Den utgav sig inte för att vara något annat heller, så jag är nöjd.

I går spelade vi TP och drack en del drinkar. Jag låg sist hur länge som helst. Mitt försvar var att jag fick otroligt underliga frågor som ingen kunde. A1 ledde hur länge som helst och var när att vinna flera gånger. Sedan kom jag glidande på en räkmacka eller nåt och vann*. Nu är det alltså två vinster av två möjliga. Jag gillar min statistik på det här.


*Förlåt! Jag trodde faktiskt aldrig att jag skulle vinna. Det var ren flax att det var hjärnan som inte kände någon smärta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar