söndag 15 april 2007

Söndag

Ännu en strålande dag. Jag har varit ute i trädgården ganska mycket, planteringen tar en del tid. Jag har också suttit en del vid datorn, men jag börjar verkligen tröttna på vår bredbanduppkoppling. Var tredje minut måste jag gå ner och starta om det trådlösa modemet för att signalen försvinner. Riktigt irriterande. Jag har för mig att Maken sa att vi behövde ett nytt modem, men det har i alla fall inte kommit ännu.

Min yngsta brorsdotter fyllde sex år i fredags och idag ringde jag för att prata med henne. Vi pratade i dryga 10 minuter. Det var kul för det händer liksom inte så ofta att jag pratar med barnen. Det blir mest Brodern jag pratar med. Han var för övrigt hyfsat irriterad, så vi lade på luren snabbt när det blev hans tur. Vi tar igen det någon annan dag.

I natt, runt 00:00-00:30 någon gång kommer Maken hem igen. Jag har saknat honom, även om jag har haft det lugnt & skönt när jag har varit själv. Gjort vad jag velat, när jag velat. Men jo, det har varit lite tomt ändå. Jag har t o m dammsugit för att visa min goda vilja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar