tisdag 24 april 2007

Så där. Nu har jag varit social och bestämt träningsdag samtidigt. Jag har inte tränat sedan före påsk nu, så nu är det dags, banne mig! Här ska det tränas och kommas i form!*

Maken reser till Amerikatt på torsdag och kommer hem på tisdag. Flera dagar som jag får rå om mig själv och bara slappa. Jag har lovat att måla i arbetsrummet, men det är ju inte det farligaste. Det jobbiga är väl att jag kommer att sakna honom en hel del.

Jag har försökt sluta vara kinkig för att jag inte får åka med honom & hans kompisar*** och det har nog passerat nu. Mycket därför att han säger att det är fånigt med tanke på att jag åker iväg utan honom om ett par veckor...

Idag spelar AIK-HIF på Råsunda. Med tanke på att jag bott i Solna i X år så håller jag väl på AIK. Mer än på något annat Stockholmslag i alla fall. Och så mycket som jag nu gillar fotboll. Jag har med andra ord ett gäng brasklappar. Men jag hoppas att de vinner i kväll i alla fall. Mycket för att få reta de Hammarbyare som finns i Makens familj...

*Sedan ska jag ut och dricka drinkar på fredag**, men det är inte relevant i sammanhanget...
**Och kanske/förmodligen gå ut på lördag också.

*** Jag lovade att jag skulle vara tyst och bort ur deras synfält, jag skulle bara åka med & shoppa järnet. Han köpte inte det, underligt nog.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar