onsdag 18 april 2007

Mitt-i-veckantrött

Hm. Jag har jobbat tre dagar och ligger redan typ 3,5 timmar över snittet. Min plan är att jobba ihop så många timmar jag kan så jag kan vara ledig så mycket som möjligt under sommaren. Om jag inte stressar ihop fullständigt förstås. Jag tror dock inte att det ska vara nån fara. Gick jag inte in i väggen förra våren när jag jobbade häcken av mig och sörjde pappa all övrig tid, så ska det nog funka nu också. En timme extra per dag är inte heller hela världen. Sen när det blir varmare ute kommer jag inte heller att attt palla med det, så jag kör så länge det funkar, helt enkelt.

På fredag blir det filmkväll. Kanske lite TP också om vi orkar. Vin till mig & Maken, cider till A1. Frågan är bara vilka filmer vi ska se. Jag föreslog Shaun of the dead, men A1 blåvägrade. Hon vill se något nytt. I och för sig en bra idé. Men. Jag och Maken har totalt olika filmsmak. A1 är någonstans i mitten. Jag bävar redan nu för scenerna i videobutiken, come friday.

2 kommentarer:

  1. Blåvägra å blåvägra, så jävla stenhård var jag väl inte? Jag ser scenen i videobutiken framför mig väldigt tydligt, jag i mitten som försöker medla eller att jag tar M:s sida och det blir bara skräck och du surar ihop. Eller vänta nu... det har ju redan hänt en gång, då kanske det inte blir exakt så!

    SvaraRadera
  2. *rodnar* Jo, men jag har ju alltid rätt... :)Jag ser fram emot det i alla fall.

    SvaraRadera