tisdag 16 juli 2013

Vilken dag!

Vi har varit på resande fot ganska länge idag. Bonusstoppet var i Arboga. Idag blev det nämligen klart, det som jag hoppades.

I helgen var vi och kollade på en sommarstuga och idag blev den vår! Vi vann budgivningen och skrev på papperen på väg västerut.


Badstranden som ligger nära stugan. :-)


Det ska bli så mysigt! Vi får nycklarna i början av augusti.

Det enda som är lite surt är att jag måste skjuta upp min planerade New York-resa. Det känns inte som en bra idé att spendera pengar på det nu när vi får mer lån.

Inatt sover vi hos systerdotter S. I morgon blir det Danmark!

4 kommentarer:

  1. Vad roligt - gratulerar!! Vi håller också på och spanar, och letar. Men vårt fokus är mer skogen (min mans fokus...). Och då är det helt okej med ett litet hus, som ska ligga vid en sjö. Vi har tittat på allvar på några ställen, men ännu inte lagt bud på nåt. Och så blev det en paus nu när vi hade flickorna hos oss. Men jag vet att maken kollar och kollar...
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Grattis! Så underbart med närhet till vatten! Och... i samma stad som svärisarnas torp :)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Stort grattis till stugan! Så spännande! Måste höra fler detaljer sen. Ha en fortsatt trevlig semester! KRAM.

    SvaraRadera