lördag 13 juli 2013

Det blev visst lite semester från bloggen ändå...

Jag hade inga planer på att vila bloggen över sommaren, men det verkar ha blivit så ändå. Det känns som om jag inte riktigt hinner med allt som jag tänkt mig. Det kommer inte att bli helt bloggstopp under sommaren, men helt klart färre inlägg. 

Pusselbitarna hade det bra idag när de åkte iväg med Maken och Farfar. Det fanns en kille där uppe som pojkarna lekte med, även om han var ett par år äldre. Han rodde ut pojkarna en bit på vattnet i sin egen lilla båt, och så badade de. Dessutom fick de gå iväg och handla glass, alldeles själva. Stora killar. :)

Vi vet inte riktigt hur planerna för morgondagen är ännu. Vi tänkte åka till Mormor, men det beror lite på vad som händer i morgon. Jag återkommer om det, vill inte hoppas i onödan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar