lördag 6 juli 2013

Sjukdom och allmän omkringspringning. Och lite film.

Maken har legat nere i biorummet och varit allmänt däckad idag. Han hann kolla på hela första säsongen av Veronica Mars. Igen. Jag kom ner lite då och då och försökte kurera min huvudvärk. Det gick sådär. Jag insåg dock hur himla bra den serien är!

Barnen? De sprang mest runt. Idag var det nog inte heller den mest fantastiska dagen i deras liv, den de skall komma ihåg i all framtid... :) Det blev dock bättre på kvällen, vi satt tillsammans nere i biorummet och kollade på Toy Story, samtidigt som pojkarna åt godis. Och ja... Vi åt lite också.

Nu ikväll började jag och Maken se på den andra säsongen av Sherlock. Vi såg det första avsnittet, A scandal in Belgravia. I like a lot. Jag ser fram emot nästa avsnitt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar