lördag 8 juni 2013

Lördag... Väl?!

Det här med flera lediga dagar blir ett problem för mig, känner mig lite dagvill. Men, idag spelar P2 tennis - så det måste vara lördag. :-)

Just nu sitter jag och kollar på min yngste son som bollar med en ballong på tennislekis. Om bara tennisbollarna var lika stora som ballonger skulle han inte ha några problem att träffa bollen. :-)

Svärfar ringde i förmiddags och hade problem med vattnet, så Maken har åkt dit tillsammans med P1.

Jag och P2 tog bussen till Alvik, som tur är går en buss direkt (nåja...) dit från Spånga station. Eftersom jag drack ett par glas vin igår hemma hos J&M ville jag inte ta bilen idag.

Jag har lagt in en massa vinterkläder i de nya garderoberna nu på förmiddagen också. Nu tror jag att det mesta är insorterat. Skönt.

P2 hjälpte mig att ta bort sängkläderna i förmiddags, han är en hejare på att få ur kuddar ur örngott. Jag hann inte få ut tvätten ur maskinen, men det ordnar vi när vi kommer hem.

Om vi har tid ska jag och P2 hoppa av bussen vid Bromma Blocks. Jag köpte några shorts på Intersport och jag tänkte lämna tillbaka dem. Formen passade mig inte alls.



P2 är den gula pricken i mitten av kortet. Han har alltid sin älskade fotbollströja. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar