fredag 7 juni 2013

Klämdag.

Vaknade i morse med huvudvärk. Jag funderar på om det beror på att jag varit ledig i ett par dagar och kopplat av. Det brukar bli så för mig första dagarna på sommarlovet - tänk så skönt om jag åkte på det nu istället!


Jag blir i varje fall klart sämre på att skriva när det är vackert väder. :-) Idag är det i alla fall klämdag och jag är hemma med barnen. Senare i em kommer Maken och hämtar oss, vi ska på poolparty.

Det är stekhett ute och P1 vägrar shorts och kortärmat. Istället kör han jeans och långärmat, både igår och idag. Visst, det blir ju mindre risk att bränna sig, men det måste ju vara varmt...

Igår var vi vid Hässelby slott och firade Sveriges dag. Tivoli, picknick och musik. En bra dag. Vi hade med oss två coola killar, men en som gjorde sitt yttersta att härma tröjan han hade på sig:



1 kommentar:

  1. Usch då, hoppas huvudet känns bättre nu! Cool kille den där P1 :)

    SvaraRadera