onsdag 2 februari 2011

Återupptäckande

Jag har Spotify, gratisversionen, men har inte använt det på länge. Det blir liksom inte av, men nu har jag nog kommit in i en andra andning. När jag byter telefon i sommar (Nej Maken, inte om - när!) kommer jag förmodligen att skaffa betalversionen till den också.

Det jag lyssnar på just nu är Pernilla Andersson (aktuell i Melodifestivalen på lördag, tydligen. Ska rösta!), Melissa Horn (lyssna i synnerhet på Hur ska det gå? och Jag kan inte skilja på) och Säkert!. Bonuslyssning är bland annat KartellenAdam Tensta och Pato Pooh eftersom jag vill lyssna på vad mina elever lyssnar på. Hoppas att länkarna fungerar som de ska...

Bästa utomhuskonserten förra året var Melissa Horn på Mosebacke. Vete katten om det inte var den bästa konserten punkt... Nej, Jag gillade Rufus Wainwright.


Hon har för övrigt konsert på Södra teatern den 29 mars. Försöker ragga upp sällskap till den nu. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar