lördag 29 maj 2010

Tillfällighet

Jag hade lite problem med min telefon i går när vi kom ut från bion. Det gick inte att sätta igång den. Inte ett nytt problem, det har hänt en eller två gånger förut, men nu lyckades jag ta en skärmdump utan att vara medveten om det. Kanske en ny bakgrund, men den kan bli lite förvirrande:



Bakgrundstexten har jag gillat ända sen vi var på en outlet i Chicago och jag såg en t-shirt med samma tryck. Planen var att köpa den till Brodern, men affären var för stor och jag hittade inte tillbaka till den.



3 kommentarer:

  1. ...men likväl har jag en... :-P
    Lite senil, kanske?

    SvaraRadera
  2. Fick du den? Det hade jag glömt, eller förträngt eller nåt. Gillar du den? :-)

    SvaraRadera
  3. Alfons Åbergsson31 maj 2010 kl. 00:14

    Jadå, men Mållgan tycker fortfarande att du är lite konstig...

    SvaraRadera