lördag 29 maj 2010

Allvarligt talat...

Sol. Regn. Sol. Regn. Sol. Regn. Sol. Regn. Hela jäkla dagen. Precis när man ser att det slutat regna och man kanske kan gå ut i trädgården, så börjar det regna igen. Och det regnar inte bara. Det *vräker* ner.

Så vad gör jag, undrar vän av ordning? Spelar Farmville och Mafia Wars. Om man nu kan kalla det för spelande när man bara klickar sig framåt.

Dessutom plågar jag Maken, som sitter i samma arbetsrum, med att konstant spela Rufus W. Han har inte klagat ännu i alla fall.

Ikväll bär det av till Kista. A1 passar brorson O och vill ha sällskap. Inte allt för betungande, det ska bli kul. Eurovisionsfinal blir det kanske också, men jag vet inte om jag är så sugen. Kan dock vara kul att se alla skumma dräkter och få skratta lite.

Jag ska passa på att lägga upp några Barcelonakort också, nu har jag tagit fram lilla söta kameran.

2 kommentarer:

  1. Tycker du fortfarande att det inte var allt för betungande?
    /A1

    SvaraRadera
  2. Tja, det var ju du som fick ta det tyngsta lasset. Och månskenspromenaden var ju lång och lugnande. :)

    SvaraRadera