söndag 25 oktober 2009

Söndagen i stort...

Middag ikväll: Tomatsoppa med falukorv. Inte ett kulinariskt mästerverk, men jag känner i alla fall ingen smak. Min förkylning är på topp. Jippi. Det kan bara bli bättre efter det här.

Titanic-utställningen var intressant, mycket föremål. Sista dagarna nästa helg, passa på om ni är intresserade!

Vi skulle fika efteråt, men varken jag eller A1 var überpigga och vi åkte hem istället.

Väl hemma fick jag veta att Maken grejat med våra foton som är sparade på hemmaservern. Ett års foton råkade raderas, bland annat de som togs på den sista Fars dag som pappa levde. Jag var inte överlycklig, men Maken var såpass arg på sig själv att jag inte hade hjärta att skälla mera. Men allt slutade väl. Han hittade ett program som återställde allt.

Nu tänker jag bara ligga i soffan resten av kvällen och försöka andas.


1 kommentar:

  1. Vilken pärs med fotona, tur att det slutade väl!

    Själv har jag inte ens börjat säkerhetskopiera, det är tämligen akut...

    SvaraRadera