fredag 2 oktober 2009

Fredag

Är hemma, städar och tvättar. Ikväll åker vi till Svärföräldrarna och jag vill att allt vara snyggt till i morgon när J&M kommer med alla barnen. Eller i alla fall överskådligt och lätthanterligt. :)

I eftermiddag blir det också en fika med A1. Hon har varit ute i skärgården med Bokbåten och kommer till land vid 16-tiden. Skönt sätt att börja helgen!

Nästa vecka kommer jag så sakterliga att börja jobba på nya stället. Spännande!

I morse beställde jag faktiskt biljetter till ett evenemang till. Jag och Maken ska ta med Svärföräldrarna på My Fair Lady i december. Jag älskar verkligen den musikalen och ser fram emot att se den. Det är den sista föreställningen. Vet inte om den kommer tillbaka i vår, men det verkar inte så.

Banne mig om jag inte ska se Tommy Körberg live en gång. När vi såg Chess för några år sedan var han borta och hans roll sjöngs av Anders Ekborg istället. Nu var ju Ekborg alldeles briljant, men jag vill höra Körberg live åtminstone en gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar