tisdag 27 oktober 2009

Måndagen i efterhand

Ganska bra dag igår. Träffade ex-kollegor på gamla jobbet, fick inga papper påskrivna men löfte om att få dem hemskickade (they better...) och slutligen en kväll tillsammans med J, H&H.

Det enda negativa igår var nog att jag gått upp ett kilo när jag var och vägde mig och att min förkylning blev värre. Igen.

Vi gick och såg Upp med barnen. Denna gång på svenska och det var ju kul att det var någon förändring. Fortfarande en otroligt bra film, även med svenska röster. Hundarna var dock roligare på engelska.

Jag frågade killarna om de skulle tycka att det vore kul att gå på hockey och stor-H blev överlycklig. Han berättade att han minsann hade en AIK-tröja som han skulle ha på sig. Jag hoppas att de tycker att det är lika kul efter matchen. Den börjar 19.00 så vi lämnar inte av dem förrän tidigast vid 21-tiden. Lill-H har en tendens att vara lite gnällig sent på kvällarna, så vi får se hur det funkar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar