fredag 3 maj 2013

Nedräkning pågår...

En dag kvar...


Vi ber dig:
1 - Kom i god tid till konserten.Konserterna är fullsatta och Friends Arena är en mycket stor arena. Jämfört med Globen fyra gånger så stor. Ta därför extra god tid på dig så du hinner till din plats i lugn och ro.
2 - Välj kollektivtrafik.Åk kommunalt till arenan. Arenastaden är avstängd för biltrafik. Läs mer nedan.
3 - Använd den entré eller gate som står på din biljett. Följ skyltningen i området noga.Gå till den gate eller entré som står på din biljett. Har ni olika entréer till samma läktarplan i sällskapet kan ni ses inne i arenan.
 
ATT TA SIG TILL FRIENDS ARENA
Ta inte bilen till arenan! Det finns inga parkeringar i området.

4 kommentarer:

  1. Bara rätt så avundsjuk. Ha det bra imorgon.

    SvaraRadera
  2. Tack! Insåg idag att vi kanske inte har så bra platser, men det lär ju finnas storbildsskärmar.

    SvaraRadera
  3. Jo, ett antal skärmar, vardera sidan om scen, en bakom samt en i taket om man sitter rakt bakom. Konserten var bra, problemet var bara att jag fick ett av mina sällsynta illemåendefall, så redan efter en halvtimme fick jag trycka mig ut från våra platser långt fram i publikhavet för att spendera resten av kvällen långt bak, till största delen sittandes eftersom jag var för matt/illamående för att orka stå. Typiskt! Men avis på er som har konserten framför er. Det var bra!

    SvaraRadera
  4. Åh nej, stackars dig! Hoppas att du mår bättre nu. Och visst ser jag fram emot kvällen, men det kan bli svårt att slå gårdagen - men om någon kan göra det så är det han! :-)

    SvaraRadera