måndag 6 maj 2013

Lördagen...

En kort fotosammanfattning av min lördagskväll  Efter konserten hade jag gärna tagit kort på hur många människor som gick ut från arenan, men då dog min telefon... Det tog mig i alla fall två timmar att ta mig från Solna till Spånga, via ganska ordentliga omvägar och väntetider. Dock värt varenda sekund (så gott som, i alla fall). Jag gör ju faktiskt om det på lördag, ett gott betyg från mig. :)
Massvandringen till arenan. Jag tog ett kort vid pendeltågsuppgången också, men det var för suddigt för att använda...

Strax före utsatt konsertstart, 19.30. Bruce gick på strax efter 20, precis som i fredags.

Ja, vi satt långt bort, högt upp. Storbildsskärmarna gjorde att vi ändå såg riktigt bra, men de laggade tyvärr en del. Ljudet var inte heller helt 100% där uppe.

Från när de körde genom Darkness on the edge of town-skivan. Äntligen en bra anledning att ha en smartphone - otroligt stämningsfullt med allt ljus.

Vid extranumren tändes arenan upp. Lite skumt, men det funkade. Kul att verkligen se hur många människor som verkligen var där.

2 kommentarer:

  1. Härligt att göra om det igen, är lite sugen på att gå på lördag, särskilt som vi ändå ska eskortera svärfar & sambo till dörren. Kanske kan få tag på några billiga rest-biljetter utanför...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Försök! :) Jag tror att det blir en riktigt bra spelning på lördag.

      Radera