måndag 4 mars 2013

Tillbaka som om inget hade hänt...

Jag är helt slut ikväll. Som tur var verkade pojkarna känna samma sak, P1 tog t o m på sig pyjamasen innan vi sade åt dem att göra det.

På vägen hem från bussen lyckades jag halka och falla. Igen. Min enda tröst var att jag åtminstone var ensam och inte bar ett barn denna gång. Jag haltade hem och känner av vänster arm, vänster ben och höger sida av nacken. Typiskt.

En stor del av lektionerna idag gick åt till att hota eleverna. Nej, inte handgripligen, men väl med IG-varningar... Fyra veckor till påsklovet, sedan är det ju egentligen bara en massa lediga dagar fram till avslutningen. Jag vill så gärna ge dem betyg. Jag vill så gärna se dem lyckas.

Två elevmöten på eftermiddagen som jag glömt under sportlovet. Maken kunde som tur var åka och hämta barnen på förskolan, det är egentligen min dag idag.
Nu ska jag sova. I morgon blir det planering till efter lunch, sedan är det full rulle till 15.30. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar