lördag 23 mars 2013

Lördag

Vaknar oanständigt tidigt för att vara en lördag. P1 spelade innebandyturnering klockan 09.00, så det var bara att gilla läget och åka till samling 8.30. Hur det gick? Tokspö i varenda match. Vi trodde att P1 mådde bättre nu, men han har varit ganska seg idag.

Efter turneringen åkte vi till Bromma Blocks. Jag ville byta läppstiftet jag köpte i torsdags, det var fel nummer på det, inte alls den färgen jag ville ha. Det visade sig att det var rätt nummer men fel variant av stiftet. Jag fick Intense, men skulle ha en annan variant av samma märke. Nu har jag fått rätt.

Lunch på Max blev det också och sedan hemresa. Maken ska spela poker ikväll så jag har ensamrätt på Pusselbitarna. Är det fel av mig att hoppas på en hyfsat tidig kväll för dem så jag kan få lite ensamtid framför TV:n...? ;-)

Det är helt underbart väder ute, så egentligen borde man gå ut en stund. Jag känner dock inte att jag orkar. Kanske i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar