fredag 1 februari 2013

Torsdagen

What kind of day has it been? Jag tänker inte bara på ett av de bästa TV-avsnitt jag sett - utan även på min dag. Sammanbrott. Förbannande av Appleprodukter. Slagsmål. Tjafs. Elevmöten. Lärarmöten. På bara en dag har det varit mer action än på hela terminen. Och egentligen har jag bara flutit med och sett på håll. Nej, förresten. Sammanbrottet var mitt.

Jag kom till jobbet och hann säga till kollegan att jag var gråtfärdig och inte visste varför. Sedan brast det och jag grät i fem minuter. Efter det så släppte det och jag kände mig lugn igen.

Vet inte varför, men det är nog stress. Behöver börja koppla av på ett annat sätt. Funderar på att börja träna något.

I morgon är det fredag. Skönt. Vi ska visa en av de bästa filmerna jag vet för eleverna -
De ofrivilliga
.Bra, men så otäck på sitt sätt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar