fredag 15 februari 2013

Klocka - och present.

Vi hade en klocka bakom tv:n i vardagsrummet tidigare och insåg båda två att det kunde vara bra att skaffa en ny. Jag ville egentligen ha en ramlös klocka som vi själva fick sätta upp som vi (läs: jag) ville men insåg snabbt att jag har för taskigt ögonmått för att kunna göra det snyggt. Maken hittade den här i en webbutik och den gillar vi båda två


Den sitter inte snett, det är nog jag som fotat den så.

Idag kom Maken hem med ett litet paket till mig. Igår hann han ju inte köpa något, men det är alltid roligt med en present. I synnerhet när det är en tanke bakom. Som här:


Jag tänker inte förolämpa er med att låta er gissa vad tanken var. :-) I förra veckan beställde vi en resa till... Ja, just huvudtemat här ovan, Paris. I mitten av april bär det av. Underbart, längtar som en tokig.

Nu är det dags att sova, i morgon blir det städdag. Natti!

1 kommentar:

  1. Så mysigt med en resa till Paris att se fram emot! Och vilket fyndigt paket :)

    SvaraRadera