onsdag 17 oktober 2012

Vart tar veckorna vägen...?

Alltså, hen som snor mina veckor och min lediga tid, kan hen vara snäll och lämna tillbaka den nu? Det känns som om jag inte hinner med någonting just nu. Jag skulle t ex ha provat och smörjt in mina nya kängor i flera dagar nu, men varje morgon står jag lik förbaskat där med mina Converse och inser att Nej, jag har inte gjort det till idag heller. Det skulle i o f s vara så att jag helt enkelt är lite för dålig på att planera min tid - or so Maken says - men neej... Jag tror att det sitter en liten tomte någonstans och håller på min tid.

4 kommentarer:

  1. Du får snart tillbaka en timme i alla fall. Undrar förresten var den har hållt hus hela sommaren?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den har väl bara hållit sig undan, antar jag. Kanske den ville ha lite sol och stack utomlands?

      Radera
  2. Hahaha här har hen varit i farten också!! ;)

    SvaraRadera