söndag 7 oktober 2012

Jo...

...så är det. Nu ikväll när Pusselbitarna somnat satt jag och funderade på hur jag skulle dekorera muggen jag köpte på Lagerhaus idag. En helt vanlig vit mugg, men jag tänkte fixa till den med hjälp av keramikfärgerna P1 fick i födelsedagspresent.

Jag var inne på Jane Austen rätt länge, men kände att jag inte skulle få plats med Mr Darcy-frieriet (Föreställ er det med Colin Firths röst, givetvis). Sedan funderade jag på hur jag skulle få in I solemnly swear that I am up to no good. Då hittade jag ett citat från Kalle och Hobbes skapare Bill Watterson - Reality continues to ruin my life. Så det blev det. Jag gillar fantasin i den serien.

Jag måste arbeta med min handstil, det var något som slog mig igen när jag höll på att kämpa med att få en hyfsad jämn bokstavsrad på min fina mugg.

Dags att sova, en lång dag i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar