fredag 12 oktober 2012

Så där...En helt vanlig torsdag

Jag skrev inbjudningar till 18 barn igår. P2:s första barnkalas är på G och vi ska fira honom tillsammans med en annan pojke på förskolan. Det blir lekland. :)

Från början skrev jag med min fina kalligrafipenna, men insåg snabbt att det blev lite svårläst. Som tur var hade Maken skrivit ut ganska många inbjudningar, så jag kunde skriva nya.

Pojkarna var ganska trötta igår. Jag sade att vi skulle gå upp och klä på dem pyjamas kl sju. När klockan var halv sju började de fråga vad klockan var och om klockan var sju snart. Två böcker senare gick de in till sina sängar och somnade efter en liten stund.

Jag gick in på Tradera en stund, tänkte kolla efter byxor till pojkarna. Och nog fastnade jag igen. :) Jag vann en auktion och har lagt till ett gäng auktioner i minneslistan.

En vanlig torsdag. Underbar i all sin enkelhet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar