onsdag 4 juni 2008

Lång dags färd mot natt

Det har varit oliiiidligt kvavt på jobbet idag. 27,5 grader när vi kollade en gång på termometern. Ingen frisk luft har vi haft heller. Jag har haft ett fönster öppet hela dagen, men det har inte hjälpt. Luften har typ stått still. Nu håller de på att installera luftkonditionering, men det blir ju inte friskare luft av den - bara kallare. Som en bonus kommer jag förmodligen att bli förkyld nu också...

Förutom usel ventilering har jag varit stressad också. I morgon ska Makens systerson ta studenten och självklart ska vi dit och se honom springa ut från skolan för sista gången. Problemet är att jag fortfarande har ganska mycket att rätta. Jag får gå tillbaka till jobbet och rätta av lite innan vi ska äta middag hemma hos dem sedan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar