torsdag 19 juni 2008

Bollen är rund...

Ja visst ja, fotbollen igår. Riktigt plågsamt att se faktiskt. Alla gnäller på Lagerbäck, men allvarligt talat, spelarna var inte bättre än så där. De var slöa hela högen, den ende som inte var helt under isen tycker jag var Andreas Isaksson. Ryssarna sprang från dem, hur de än gjorde.

Lite föryngring kanske blir bra, men de kan inte bara gå ut på plan och tro att bollen kommer att flyga in i motståndarens mål på ett mirakulöst sätt. Stekta sparvar, någon? Blev de så knäckta av Spaniens sena mål i lördags?

Förresten, vi skulle ju inte komma så värst mycket längre i EM ändå. Nästa match skulle vara mot Holland och där skulle vi ändå åka på spö. Det är ju trots allt laget som jag hoppas kommer att vinna hela alltet...

Och nej, jag kan inte påstå att jag är någon speciell expert på området. Men det tycker jag å andra sidan inte heller att de delar av svenska folket som röstar på Expressen och dylika sidor om att Lagerbäck borde avgå är heller...

2 kommentarer:

  1. Men hallå! Jag har inte fattat förrän nu att du har en blogg!
    KUL:) Trevlig midsommar till er!
    När jag kom hem från retreaten idag fick jag veta att vi kanske ska flytta definitivt till huset i mitten av juli så nu blir det verkligen fullt upp! Hade trott att vi skulle gå parallellt och dra ett tag... Men det är klart bättre så (ekonomiskt!) även om jag kommer sakna min lägenhet. Hörs, kram!

    SvaraRadera
  2. Jo då, jag har hållit till här ett tag nu. Kul med den tidiga flytten till huset - även om det blir mycket att göra.

    SvaraRadera